torsdag 13 maj 2010

Tomma kalorier


Hej i kvällen!

Måste bara kika in och önska trevlig kväll. Skulle gå och stänga av datorn, men jag fastnade....som vanligt.
Har just suttit och mofflat glass. Vad är det med mig? Sockerberoende big time! Dessutom lurar jag alltid mig själv lite. Har inte ni också vissa saker som liksom inte gills? Som nu när jag åt glass. Om jag äter direkt ur paketet det som smält, då gills det inte. Även om jag ätit halva paketet så gills det inte eftersom den smält. Eller om man äter små små bitar kladdkaka direkt ur kylskåpet. Det gills inte heller. Även om det blir samma mängd som att ta en stor bit på en gång så är det inte samma sak. Man brukar tala om tomma kalorier. Det måste vara det som är det! Om man äter små bitar så försvinner kalorierna ut i universum....
Okej, det kanske är dags att gå och lägga sig :)
Ska bara kolla lite i kylskåpet först...

♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Hi,hi same, same for me=)
    Det som äts direkt från kylen det gills inte...

    Trevlig helg!

    Kramar Blondinmaman

    SvaraRadera
  2. Hej Therese! Jag tycker din(er) blogg är så kul att följa. Sitter här och skrattar för mig själv när jag läser ditt senaste inlägg! Förstår preciiis vad du menar;) Tack för en bra blogg. Kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att det finns fler... ;)

    Tack snälla Hanna för din gulliga kommentar!

    Det är SÅ roligt att få kommentarer på sina inlägg. Blir så glad varje gång!

    TACK söta ni!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥