onsdag 19 maj 2010

Osminkade mamas & mysiga barn

Åsa & kidsen

Hej på er raringar!

Vilken härlig dag vi haft! En riktig BLONDETTY-dag! Åsa & Julia har varit här hela dagen och vi har haft det hur mysigt som helst. Barnen har lekt och vi har pratat och bara haft det bra och druckit en hel del kaffe :)
Vi har också kollat tapeter till barnrum och jag tror att jag bestämt mig nu. Ska visa någon dag.

Jag körde Julia på fyrhjulingen


Ikväll har vi varit och handlat och Hugo har hjälpt till att bygga trädäck!
Det här har varit en superbra dag och vi njuter både Hugo och jag i vänners sällskap. Speciellt när det är så BRA vänner!

♥LYCKA♥


Nu är sommaren här!
Önskar dig en varm underbar kväll!

♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥