onsdag 26 maj 2010

Idag är ingen vanlig dag...


...för det är Tessis födelsedag! HURRA HURRA HURRA!


Ja, idag är den MIN dag och jag har haft en urbra dag tillsammans med vänner och familj. Åsa & Julia har varit här och uppvaktat mig med fina presenter. Får visa imorgon vad jag fått.
Firandet fortsätter i helgen då det blir kalas både fredag och lördag. Då ska jag fira med lite bubbel i glaset tänkte jag!

Söta BLONDETTY-kidsen

Den bästa presenten fick jag nog ändå ikväll när min kära vän Jenny frågade mig om jag ville bli gudmor till deras lilla Filippa! Jag blir så otroligt stolt, tacksam och glad för detta! Jag ska ALLTID finnas till hands för denna lilla tjej!


Kram & God Natt från oss BLONDETTISAR

♥♥♥

1 kommentar:

  1. Stort GRATTIS på din dag. Låter som den varit helt perfekt, precis som en födelsedag ska vara.

    Kramar från Madeleine

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥