måndag 17 maj 2010

Utedag i solen

Min ögonsten

Vilken härlig kväll!

Dock inte lika varmt som i helgen men bara solen är framme så är jag glad! Idag väckte lillskrutten mig aningen tidigt så det var bara och gå upp och börja leka :)
Tänk om man vaknade med samma energi som barn!

Bilder från gårdagen

Måste ju säga hipp hipp hurra till Norge idag på deras nationaldag!
Idag har vi bland annat hälsat på mormorn & morfarn, jag körde ett kort lunchpass på gymmet och nu ikväll har vi varit ute på en cykeltur. Vi har varit ute i stort sätt hela dagen så i natt sover vi nog gott hoppas jag!
Men först ska jag nog kika lite på Montazaaaami och gänget!

Ha en fortsatt fin start på veckan!
♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Vilken snygging han är lille Hugo!

    Kram Sofia

    Ps På sistone har min syster Hanna kommenterat mer hos dig än på min blogg, hmmmm...;-)

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, Hanna, du får skriva nåt fint till syrran nu..... :)

    Kram på er söta!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥