söndag 30 maj 2010

Kalas



Redan söndag! Här har vi kalasat hela helgen med god mat och dryck! Bra att fylla år nästan samtidigt så att vi kan fira ihop! I fredags blev det grillning, vin & bubbel. Jag drack champange hela kvällen. Måste ju fira ordentligt :)

Lite nyttigheter har jag fått i mig i alla fall....

Lördagen var också skoj med ännu mer gäster.
Jag har mofflat så mycket den här helgen så det är helt sjukt. Vet inte hur mycket rabarberpaj jag smällt i mig den här veckan.
Åsa & jag skulle ju liksom vara i bikiniform nu......
Känns inte som vi (eller jag ska tala för mig själv) har lyckats så bra, ha, ha! Åsa har ju just sprungit en halvmara så då är man i bra form tycker jag.

Såg ni eurovision igår? Tyckte nog inte att det var rätt låt som vann, men det tycker man ju aldrig längre. Förutom förra året! Alexander var ju grymt bra. Charmar mig extra eftersom han spelar fiol :)

Nu sitter jag och väntar på att bästa Åsa, Julia & pappan ska komma så ska vi försöka planera lite semester här. Får se hur det går....

Ha nu en UNDERBAR söndag och du, glöm inte att fira alla fantastiska MAMMOR!

♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en alldeles strålande födelsedagshelg! Grattis igen! Ser dessutom att jag har en likadan champagne som ligger och väntar på mig här hemma =)

    Gillade inte heller vinnarlåten! Tror t.o.m. jag pratade mig igenom låten när den framfördes första gången, inget bra tecken. Ha ha!

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Ville så klart titta in och önska snyggaste blogg-mammorna en mysig Mors Dag!!!

    Å har ni vägarna förbi the Island i sommar så hojta till :)!!!

    KRAM från mig till Er + söta kids :)

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥