fredag 28 maj 2010

Ett brev på posten


Igår kom ett fint paket i postlådan. En annan som är riktigt bra på presenter är min kära kusin. Hennes presenter känns alltid genomtänkta och påhittiga!
Fick de här fina BLONDETTY-servetterna :) och presentkort så att vi kan köpa gott vin att njuta av!
Vilket är ditt favoritvin? Alltid bra med lite tips!
Tack goa Yvonne för presenter!


Idag är det ju en alldeles strålande fredag, men jag ska inte ljuga och säga att jag är på topp. Har haft ett antal tuffa nätter nu då Hugo har tre kindtänder på gång och är snuvig. Jag är van att sova lite, men med så här lite sömn funkar man inte till slut. Jag brukar få energi av att träna, ta en promenad eller så, men nu orkar jag inte ens med det. Känner mig helt uttömd på energi. För att bli piggare stoppar jag i mig sötsaker och häver kaffe, så det blir ju bara en ond cirkel.
Nej, nu ska jag ta tag i det här. Skönt att det är helg nu så att pappan kan hjälpa mig mer.
Måste börja ta hand om mig lite mer. Nu känner jag mig mest trött, sliten och fettig. Jag vill ju vara pigg, fräsch och vältränad!
På måndag. På måndag börjar mitt nya liv. Ha, ha, har ni också sagt det förut?

Men nu ska jag försöka göra det bästa av den här dagen för vi ska ju ha födelsedagskalas både fredag och lördag så jag hoppas att champagnen får mig att piggna till ikväll :)

Mitt jobb ska på after work ikväll. Så typiskt att det krockar. Hade varit så skoj att umgås med kollegorna. Men det blir ju fler gånger.
Kommer ju att få en superbra kväll här!

Önskar dig en FAB fredag!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥