söndag 16 maj 2010

Gudmor är bra hon!

Tuff i skinnjacka på väg till gudmor

Hej söndag!

Sista dagen på denna långa helg då! Tänk att man äntligen fick lite fräknar på nosen igår av den underbara solen. Den gör verkligen gott! Idag är det ju tyvärr sämre väder, men vi har börjat den här dagen så himla bra ändå! Vi har varit och hälsat på Hugos gudmor och min kära vän Anna och hennes Johan. Som jag säkert skrivit förut så har de byggt ett alldeles fantastikt fint hus så det är så härligt att komma dit. Men framför allt är det härligt att få komma dit om umgås och prata. Vi har världens bästa gudmor till Hugo och jag en vän som jag alltid kan lita på!
Hon hade bakat Leilas (förstås) smarriga kladdkaka. Hon kan verkligen det där med kakor den där Leila....och Anna också förstås!

Igår blev det grillning här hemma och Sommarkrysset på TV. Då kändes det verkligen som att sommaren var här. Kom tillbaka LOVELY sommarvärme!

Nu ska jag bjuda in arbetarna på en kaffe!

Ha en FIN avslutning på helgen raringar!

♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Vad fin han är, din lilla Hugo! Min Lexus har liknande jacka och likadana byxor;) Älskar NovaStar! Låter verkligen som att ni haft en toppenhelg, härligt. Ursnygg bikini. Ha nu en bra vecka! Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Tack rara Hanna! Nova Star är absoluta favoriten här med. Ha en fin vecka du med!

    Kram!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥