måndag 26 oktober 2009

Tina & Victoria

Sitter och kollar lite på Tinas Cookalong som gästas av ingen mindre än Victoria Silvstedt! Idag blev det en tur till stan för Tussen och mig (Hugo ser ut som en tuss när han är nybadad tycker jag) och en ny mjölkskummare har inhandlats så nu kan man hålla sig pigg av latte igen!
Åsa, jag förstår det där med aktivt barn! De måste verkligen aktiveras hela tiden och då kan det vara rätt skönt att komma hemifrån och göra något annat med dem än att bara leka hemma. Idag försökte jag få tid för att ta en dusch men det gick inte så jag tog med honom in i duschen. Så får man lösa det ibland. Även om Hugo är väldigt krävande nu så är han världens snällaste. Han finner sig i allt och är nöjd för det mesta. Tur att vi fick så snälla barn. Det måste ju bero på att de har så bra mammor, hi, hi....
Ha nu en riktigt bra måndagskväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥