torsdag 29 oktober 2009

KALLT


Jag sov hos mamma och pappa inatt. Julis krånglade inatt också så mamma tog henne i morse, så att jag kunde sova lite till, hon är bäst.
Vilken kall dag. Har spelat golf med min brorsson, jag sprang 9 hål så att jag kunde hålla värmen uppe. Inte direkt som bilden ovanför som är tagen på Mauritsius för 1½ år sedan, mmmmmm underbart och varmt. Undrar när man kommer till någon varm exotisk plats igen.
På eftermiddan var vi hos svärmor och lekte, det var ett tag sedan vi träffades så vi hade en del att ta igen. Vi träffas ganska ofta så det är tur att jag kommer så bra överens med henne, fy vad det hade varit jobbigt annars. Nu har vi hemma och har precis ätit pannkisar, som vanligt när det är idétorka på matfrågan. Imorgon är det slut på veckan och dags för fredagsmys.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥