fredag 23 oktober 2009

Mysiga jul!

Som sagt, jag längtar faktiskt lite till jul redan. Det är det som lyser upp den mörka vintern. Jag längtar efter att få julpynta huset, baka pepparkakor, spela julmusik och framför allt, fira vår första jul tillsammans med Hugo! Jag älskar också "julsmaker" som kanel, kardemumma, apelsin, mandel och andra härliga saker som hör julen till. Pepparkakor kan jag verkligen frossa i och chaite har ni nog redan förstått att jag gillar. I år har vi bestämt oss för att fira jul hos oss. Vi firar alltid hos mamma och pappa annars men för att ingen ska bli ledsen så får det från och med nu bli hos oss. Jag är väldigt traditionsbunden och gillar att vi har samma rutiner varje år så jag tycker egentligen inte om att vi ska bryta dem nu. Men jag är säker på att vi kommer att skapa nya fina traditioner nu också!

Kolla in de fina bilderna från Walther & Co:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥