torsdag 29 oktober 2009

Njuta


Nu har jag kommit hem efter en fika på "Njuta" med min före detta kollega Therese. Vi jobbade tilsammans på Epsilon men nu har vi båda gått vidare till annat. Vi var enda tjejerna på jobbet så vi fann varandra rätt snabbt! Vi avhandlade Mulberry, jobb och London bland annat ikväll. Väldigt trevligt att ses och uppdatera oss lite! Hade tagit lite bilder men det krånglar tyvärr att få över dem....

Träffade också mitt ex som var där på after work med sin söta syster. Visst ska man vara sitt snyggaste när man träffar på sina ex? =) Det var inte jag. Undrar om han tyckte att jag blivit en sunkig mamma nu, ha, ha!
Vi hann bara växla några ord för jag hade lämnat Hugo utanför med Åsas goa vän och kollega som fick vara tillfällig barnvakt när jag sprang in på toa. Tack! ♥


2 kommentarer:

  1. Tror nog att du visade din snygga sida för exet;)

    Mysigt med fika på Njuta då det är ett riktigt bra ställe.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Det tyckte han verkligen inte... Snygg som vanligt ;) Väldigt kul att se dig, var ju ett tag sen. Ha de så bra!

    Kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥