torsdag 22 oktober 2009

Imse vimse

Så skönt med ett pass. Det är första gången jag är på ett pulspass, vilket innebär att man får låna ett pulsband och sen ser man sin puls under hela passet. Det var en bra sporre. Jag fuskar aldrig när jag tränar men vid spinning blir det bara så "jag lättar lite ifall jag skulle bli trött". Nu gick det inte pga att jag såg min puls hela tiden på en filmduk. Jätteroligt pass, kan jag verkligen rekommenderas. Therese vi kanske ska byta till andra sidan gatan.......

Stackare magknip, självklart är jag med i din fikafria vecka. Börjar den på måndag (pappa fyller på söndag). Pappa som var barnvakt, gick på stan med Julia. Hon bröt ihop (hungrig), pappa fick sjunga imse vimse spindel genom hela stan. Han är nog inte vakt igen, tyvärr. Måsi du vet att du har lovat.....

1 kommentar:

  1. Snubblade in på din sida. säger tingeling o lämnar ett spå efter mig, hoppas du mår fint :)

    kram jawi

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥