söndag 25 oktober 2009

Sköna söndag

Söndagar är så härliga. Så roligt att börja med babysim och sen åka till mamma & pappa och äta en lång dunderfrukost! Man har verkligen förändrats. Förut var söndagar oftast bakisdag och helgerna bestod mest av fest och utgång. Nu har man blivit en riktig hemmatjej och det känns faktiskt helt okej. Då blir de där tillfällena med festligheter och när man får klä upp sig ordentligt extra roliga. Förut tyckte man mest att varje helg var likadan.


Åsa och jag brukar ju träna på söndagar men hon hinner inte idag för hon ska på kalas så jag får se om jag åker iväg och kör ett benpass. Ben är det enda jag får köra så att vi inte kommer i ofas (heter det så?), eller hur Åsa, ha, ha?!

Men jag längtar mest efter att ha pepparkaksmys framför ensamma mammorna ikväll. Magen klarade allt gottis riktigt bra igår som tur var, så lite går nog ner ikväll också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥