måndag 26 oktober 2009

Nya krafter


Ny vecka, nya krafter. Tur att den fikafria veckan börjar idag. Igår blev det potatisgratäng med annat gott plock till, glass med grädde och bär som avslutades med tårta. Har nog inte känt mig så sprängmätt en söndag på länge. Jag har bloggat dåligt nu men det är en massa annat hela tiden, jag ska bättra mig. Nu har jag ätit lunch. Vi har som vanligt varit på rim o ramsor, vi gick dit i spöregn, men det finns inget dåligt väder....

Imorgon ska jag och Therese gå på ett boxningspass. Det var vårt bästa pass innan vi fick barn. Jag är redan ordentligt laddad, hoppas bara att man inte tar slut den första kvarten. Vi säger att vi ska ta det lungt, men det går inte, max från start!
Snart ska vi iväg och träffa Josse och Gustav, tänkte gå på babysong nu i eftermiddag. Julia har blivit ganska vild, så det är skönt att komma hemifrån.
Snygga underkläder Therese, det vore nått.
Mmmm, cowboymannen var där, härligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥