lördag 24 oktober 2009

Muffins

Grått och trist idag igen. Började dagen med en härlig hotellfrukost hos mamma och pappa. Idag hade vi tänkt att ta en långpromenad, men vädret lockar inte. Har länge tänkt att jag ska köpa ett par nya jeans. Jag kommer i mina gamla men får en inte så snygg muffins effekt. Sagt och gjort igår blev det ett par G star raw. Har inte köpt några jeans i det märket förrut, dom är mjuka och väldigt sköna.
Julen känns inte så långt borta, ni som känner mig vet att julen är det bästa! Förra året kunde jag inte pyssla så mycket. Vi tapetserade om och det var rörigt. Så nu ser jag verkligen fram emot ett pysslig jul. Har sett att julsakerna börjar komma fram i affärerna, känns som det blir tidigare för varje år. Det är synd för då mister julen sin charm.
Therese, snygg rygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥