lördag 24 oktober 2009

Mjuk rygg och muffinseffekt!

Dålig uppdatering av mig idag, men jag var ju rätt flitig igår. Det blev en heldag i affärer idag. Det var jobbigt mycket folk och jag kände mig mest stressad hela tiden, men det blev några saker till hemmet shoppat! Kan fota och visa lite imorgon kanske. Åt en inte allt för god buffé men nu ikväll blir det räkor och kanske ett glas vin. Det kan jag behöva! Ja, mycket julsaker börjar komma i affärerna nu så Åsa vi får väl gå och kolla lite någon dag! Kul att du hittat ett par jeans. Jag förstår precis vad du menar med det där med muffins, ha, ha!
Ja, vi hade rätt snygga ryggar på den tiden, nu är det lite mer mjukt på nåt sätt.......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥