onsdag 28 oktober 2009


Nu ligger jag verkligen efter i bloggandet. Vi har haft några dåliga nätter, vet inte om det är tänder på gång. Det känns i kroppen att man gjorde någonting annorlunda igår, men otroligt roligt var det. Ser fram emot nästa passs. När man är hemifrån några timmar får jag dåligt samvete för att jag inte är hemma och är mamma, ska det var så? Julia låg och sov när jag kom hem, men vaknade till en stund och jag fick världens största leende, hela jag smälte inombords.
Det blev ingen babysong i måndags, Josse kom hit och vi fikade, dock utan dopp!
Idag har vi varit på mammafrukost med tandoperationer som huvudämne, en av mammorna har ont i två tänder.
Härligt Therese två överraskningar. det slog mig att det var väldigt längesen jag fick blommor, vad har du gjort.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥