tisdag 13 oktober 2009

God morgon tisdag!


Natten har kanske varit lite bättre än tidigare, men Hugo vaknar fortfarande flera gånger och vill äta/gosa lite. Som tur är somnar han om snabbt, men det är ändå jobbigt att aldrig sova några timmar i sträck. Jag har testat att ge honom massor av mat på dagen för att han inte ska vara hungrig på natten. Igår jag jag honom mycket mat, mellis, gröt och välling till natten men det blir inte så stor skillnad. Jag tror att han mest söker lite närhet. Vi får se om det fortsätter eller om det bara är en period då mycket ska bearbetas.
Igår var vi fakiskt inne hela dagen. Bra att ha en lugn dag hemma men har lite dåligt samvete att jag inte ens var ute på en liten promenad med Hugo i friska luften. Men vi hade riktigt mysigt och lekte massor, sjöng och dansade och jag ägnade verkligen mycket tid åt honom. Vi får se vad vi ska hitta på idag....


1 kommentar:

  1. Vilken gullig unge han är den där Hugo!!
    Här är länken till lite hårdrock!

    www.myspace.com/avocationtheband

    Kramis från Helena

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥