måndag 28 september 2009

Therese!

Vi kanske ska presentera oss lite mer för er som inte känner oss. Det här är jag, Therese:

(Inte så snygg bild från nån gammal stuga på Fårö. Ja, ja, hittade inget bra för tillfället)



Namn: Therese
Smeknamn: Tessis, Tessan, Tess m.m (Les av Åsa)
Ögon: Gröna
Längd: 174
Hårfärg: Brunett
Syskon: Storebror
Födelseår: 1979
Civilstånd: Sambo
Barn: Hugo, född i februari
Utbildning: Maskiningenjör. Har en magisterexamen i maskinteknik med inriktning på produktutveckling och industridesign
Jobb: Jobbar med teknik på ett fjärrvärmeföretag (är mammaledig för tillfället)
Bil: Volvo V70 (tjänstebil)
Stjärntecken: Tvilling
Höger eller vänsterhänt: Höger
Tycker du om att sjunga i duschen: Japp!
Favoritprogram på TV: Grey´s Anatomy, Svenska Hollywoodfruar och Idol
Skostorlek: 37
Djur: Katt
Flyttat antal gånger: 8
Bor: Utanför Örebro
Parfym: Just nu har jag Miss Dior Chérie L'eau
Intressen: Träning, musik, mode och inredning bland annat.
Kommer att blogga om: Mina intressen förstås och om min vardag och annat som jag har på hjärtat!

Fantastiska Åsa får ni lära känna lite bättre när hon har fått sin nya dator!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥