fredag 25 september 2009

Grattis Stina-Lee!

Surfade runt hos några av toppbloggerskorna och fick se att Stina-Lee nu fått sin lilla dotter. Stort grattis! Hon hade i sitt inlägg lagt in låten "Välkommen till jorden" och när jag lyssnade på den nu kom många känsolr tillbaka. Vi lyssnade nämligen på just den när Hugo föddes och jag sjöng den för honom på hans dop så den betyder så mycket för mig. Jag fick tillbaka känslorna när han låg där som en liten groda på mitt bröst, alldeles ny. Har aldrig tidigare känt sådan lycka som jag gjorde då och jag är lycklig varje dag som jag får vara med honom och se honom utvecklas. Shit vad blödig jag har blivit.....
På bilden är Hugo en knappt en dag gammal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥