söndag 27 september 2009

Nu är vi lite starkare!

Det blev ett riktigt bra styrkepass idag! Så kul när man är två och kan peppa varandra. Jag hade glömt massa saker. Parkeringskort, träningskort, betalkort och allt. Så det började med att Åsa fick betala parkering till mig. Sen skulle vi gå och kolla lite på träningskläder innan vi började träna och då hittade jag lite som jag sen kom på att det kunde jag ju inte betala, så då fick hon fixa det med. Sen hade jag ju inget träningskort heller, men det ordnade sig med allt. Tur att man har vänner som ställer upp. Det som inte är så kul är att Hugo är inne i en period så han är väldigt mammig. Många barn är det i just den här åldern så han hade gråtit nästan hela tiden när jag var borta. Det skär så i hjärtat när det blir så. Jobbigt förstås eftersom man behöver sin egentid då man får tänka på lite annat. Men det kommer ju gå över, det vet jag. Nu sover han skönt i alla fall!



Åt en god middag efter träningen. Viktigt att fylla på med energi så att man inte bryter ner musklerna (de få man har). Men nu är jag hungrig igen så det blir nog lite kvällsmat och snart får vi kolla vad de ensamma mammorna på TV har för sig den här gången!



1 kommentar:

  1. Therse!
    Du får lämna honom till "morbror" Markus, där trivdes han ju bra ;) Ha det bra
    Kul med en till blog att följa!
    Kramis från "syrran"

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥