fredag 25 september 2009

Isabella

Såg just att Blondinbella också hade skrivit fina ord om sin mamma och pappa igår. Tydligen satt vi båda och tänkte på hur tacksam man ska vara för de som står en nära.
Hon är väldigt fin i sitt mörka hår. Gillar det! Skulle också vilja kunna förändra min hårfärg när jag kände för det, men är man brunett så är det inte så snällt mot håret att bleka det för mycket så jag kommer nog alltid att vara mörk, men man kan ju alltid ändra nyanserna. Just nu är mitt hår katastrof! Tappar så mycket på grund av att jag ammar. Innan jag började tappa så mycket så var håret tjockt och det har aldrig varit så fint, men nu är det torrt och tråkigt. Ett frisörbesök skulle sitta fint nu!
/>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥