onsdag 23 september 2009

Livet kan förändras snabbt

Ja, vi kanske ska förklara hur det hela ligger till egentligen......
Det började med att vi skulle åka på partyresa till Zakynthos sommaren 2008. En dag i provhytten på Stadium så släppte jag bomben att jag kanske skulle förstöra den här partyresan en aning.... Åsa rycker upp skynket och frågar med stora ögon om jag är gravid? Då förstod vi varför jag en längre tid hade mått så illa av vattnet hemma (vi trodde att det var något fel på det) och att tuttarna inte längre fick plats i BH:n. Så när jag var i tredje månaden drog vi till Zakynthos. Det blev hur som helst en riktigt rolig resa även om det inte riktigt blev som vi tänkt oss. Och där i Grekland blev antagligen lilla Julia till också......
Så nu sitter vi helt plötsligt här som mammor och livet har förstås förändrats en del. Innan barn bestod veckorna mest av jobb, träning och party och det gör det ju nu också men plus en massa annat skoj! Det är väldigt kul att kunna dela denna tid tillsammans.









,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥