lördag 26 september 2009

Alltid uppbokad

Jag har en förmåga att alltid boka upp mig på saker. Både i veckorna och på helgerna. Det är självklart jätteskoj att träffa vänner och allt vad man hittar på men jag känner att ibland skulle det ju behöva fixas en del här hemma också. Så för någon månad sedan skrev jag in i min almanacka att denna helg skulle vara helt fri från planer. Jag har varit på väg många gånger att boka upp kvällarna med vänner men jag tvingade verkligen mig själv att inte göra det. En enda helg borde jag väl klara? Men det blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig....... Vi har redan besök här hemma. Men det gör inget. Det är ju trevligt! Kanske blir det också ett besök på Smultrongården och deras höstmarknad idag. De har mycket fina saker. Hoppas att ni får en fin lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥