måndag 28 september 2009

Mascaror


Nu har jag testat mascaran jag fick och den är riktigt bra. Ger långa fina fransar. Det enda som är negativt är att den är svår att tvätta bort. Är fortfarande lite mörk under ögat efter rengöring. Innan jag började använda denna hade jag Imju Fiberwig Mascara. Från början gillade jag den inte alls, men när jag lärt mig lägga på den rätt, i flera lager, så fick man riktigt långa fransar med volym. Den är väldigt lätt att tvätta bort. Endast ljummet vatten behövs. I handfatet ser det ut som att man tappat sina fransar men det är bara mascaran som glider av. Det negativa med den mascaran är att man inte får ett bra resultat efter första lagret, vilket man får med Helena Rubinsteins Surrealist Mascara. Men det är två riktigt bra mascaror helt enkelt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥