onsdag 9 februari 2011

Två år!

2-åringen!

Min älskade unge. Idag fyller du två år!

Jag tror att du har förstått att du är älskad av din familj. Och jag tror
att du tycker om oss tillbaka.

Jag kommer att vara tacksam hela livet för att jag får uppleva alla stunder tillsammans med dig. När vi skrattar och busar tillsammans, dansar och sjunger, kramas & pussas. Alla de stunder som gör mig så lycklig.

För två år sedan låg du där alldeles ny på mitt bröst och jag har aldrig tidigare känt sådan kärlek.

Att du kom till oss för två år sen är det finaste som hänt. Och om jag nånsin glömmer att säga det så vet du det nu, ok? Grattis på födelsedagen min älskling.

♥♥♥

1 kommentar:

  1. Stort GRATTIS till sötaste lilla Hugo.

    Hoppas att ni haft en trevlig födelsedag.

    Kram Madeleine

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥