söndag 27 februari 2011

Kommer våren....

Tulpaner tulpaner

Nu längtar jag så efter våren. Hittade gamla bilder i datorn på tulpaner. I stadsparken brukar det finnas massor av tulpaner, vid säsong. Jag och Catta tog lite kort efter en mysig pickninck, det var säkert 3 år sen.



Veckan försvann i ett rasande tempo. Mycket jobb blev det, men har ändå hunnit med lite träning. Nu när termometern visar lite normala grader så ska jag försöka springa igen. Så idag tog jag årets första runda, det gick inte fort men jag sprang iallafall.

I onsdags var jag ledig och tillbringade den med Julia (så klart) och mormor. Vi var på IKEA och vårat STORA köpcentrum. Dom har jättesöta korgar med tygfrukter i på IKEA. Julia blev ägare av en sån, hon bjöd oss på frukt hela kvällen.

Själv längtar jag till att jag ska få stoppa fötterna i dom här



Julia har väl knappt återhämtat sig från kr--sjukan, men äter iallfall lite nu.


Nu blir det sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥