söndag 27 februari 2011

Sköna söndag

Hugo tåg

Tjingeling!

Här har vi ätit lång söndagsfrukost till några låtar med John Mayer och bara softat. Hugo leker för fullt med sitt nya BRIO-tåg! En väldigt uppskattad 2-årspresent från mamman Blinkar.

Igår blev det en tur på stan och sen taco- och MELLOkväll med storebror och hans goa tjej!

linda

Snygga Linda Bengtzing gick vidare med en energifylld schlager. En typisk låt som ingen vill erkänna att de tycker är bra, ha, ha Ler. Kanske inget jag skulle lyssna på i bilen heller, men man blir ju GLAD av den och jag skulle gärna byta plats med henne på scen :) Gillade även Nicke Borgs låt, men i finalen tippar jag nog på vinst för Eric Saade eller Danny kanske?

Nu blir det en skön dusch och sen ska jag fixa mig lite inför dagens kalas!

Önskar dig en FIN dag!

♥♥♥

/Tess

2 kommentarer:

  1. Vilken snygg prickig tröja Hugo har! En sådan skulle ju min lilla Albin passa perfekt i =) Jag älskar prickigt! Vad har du hittat den?

    Trevlig söndagkväll!
    Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna!

    Tröjan har små små stjärnor och den är superfin. Har använt den massor!

    Är köpt på KappAhl, men det var nog tyvärr för ett år sedan eller så....

    Ha det gott!

    Kram Tess

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥