måndag 7 februari 2011

Sittbänk

bänk-med-forvaring-

Hej hej!

Ja, nu har vi bett snälla farmorn att fixa en till present (som inte fanns här i stan) till Hugo . Den här sittbänken med förvaring från Ikea kommer bli fin OCH praktisk på hans rum. Känner mig aningen insnöad på barnrum just nu, men hoppas ni står ut och kan få lite tips kanske?

Ingen träning ikväll heller. Känner mig lite trött precis som Åsa och lite låg över en del saker och kanske främst av TRÅKIGA februari! Det är alltid min värsta månad. Tur att Hugo kom just i februari så att vi kan kalasa och glömma att det är mörkt och kallt ute. Det var nog en mening med att han kom just då Ler. För oj vad vi ska fira denna vecka! Flera kalas för min trollunge och så måste jag ju fira 2 år som mamma Blinkar!

Nu blir det mellis (ja, jag äter ALLTID alldeles för sent) och sen kanske sängen vore en bra idé…

Sov sött raringar!

♥♥♥

/Therese

2 kommentarer:

  1. Fin bänk.
    Tänk att han blir 2år, helt galet ju...

    Ja jag blir tokig på denna sjukstuga. Fast vi har ändå varit rätt skonade tycker jag, men nu räcker det för ett tag framåt. Åh va det ska bli kul o ses på lördag =) hoppas bara vi är friska.
    Hoppas du får en bra tisdag.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. den är kanonfin den där soffan!! har spanat på den oxå, men vet att den ju inte finns i öret:-(

    ha en fin dag!

    kram sofia

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥