torsdag 24 februari 2011

FEBRUARI

februari

Hej FINA!

Ja, februari, denna kalla kalla månad! Men det är ju också Hugos månad så denna fina tavla har han fått i present och pryder nu hans rum.

hugos rum

Mer och mer kommer på plats i hans rum. Nu saknar vi en fin matta. Jag hade klickat hem en superfin från Sebra, men den ska jag skicka tillbaka för den passade inte riktigt. Ska visa den i ett annat inlägg.

Hugo bygger

Här bygger lilltrollet med klossarna från Jabadabado!

tavla

Hugos små händer kliar än, men i natt har han sovit hos snälla mormorn & morfarn så jag har sovit åtta timmar i natt! Som en prinsessa! Det har inte hänt i mannaminne kan jag säga Ler

Så idag är jag en hyfsat pigg & fräsch tjej igen!

Imorgon är det freeedag! Lovely!

Visst är det härligt med helg!?

Ha en finfin kväll nu raringar!

♥♥♥

Kram Tessis

1 kommentar:

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥