söndag 27 februari 2011

HAPPY!

day

Hej igen!

Visst är de fina kuddarna från DAY HOME!? Kan lätt bli lite för mycket med en massa text på kuddar tycker jag, men den här med “HAPPY” gillade jag och bor nu hemma hos oss!

happy

Måste försöka få in lite färg här hemma. Vet bara inte riktigt vilken än. Rosa brukar jag vara sugen på framåt våren men vi får se vad det blir i år. Gult ska ju vara årets färg men jag har inte riktigt vant mig vid tanken att få in det i inredningen här hemma. Men så behöver man ju faktiskt inte följa trenderna utan ha de färgerna man gillar själv!

Ja, herregud, vilka i-landsproblem man har Ler

day home

Det blev visst inget kalas för oss idag. Hugo har kräkts…

Ha nu en riktigt SKÖN söndag!

♥♥♥

Kram Therese

4 kommentarer:

  1. Hej Vad fint ni får där hemma, längtar till vi kan komma och hälsa på er. Krya på Hugo från mig. Kramar Mikaela

    SvaraRadera
  2. Hello tjejer!
    Oj vad det var längesedan jag kikade in till er överhuvudtaget gick in på en blogg.
    Ni vet ju att det är mkt som händer i mitt liv just nu men jag hoppas och tror att allt blir bra...;-)

    Den där kudden från Day Home kan jag säga att jag är såå sugen på... Jag är kuddgalen så alla Days kuddar skulle gärna få finnas i mitt hem men oj så dyrt det skulle bli, hihi!

    Nej nu måste jag fortsätta att läsa om vad som hänt i erat liv sedan senast...

    Kram på er snyggisar!

    //Sofia

    SvaraRadera
  3. Nej men fy, kan det vara magsjukan tro? Stackars, stackars Hugo! =(

    Man kan ju inte bli annat än just happy när man kommer hem efter en tung dag på jobbet och får syn på DAY-kudden i soffan. Helt perfekt! =)

    Kraam på er och krya på dig Hugo!

    SvaraRadera
  4. Älskar dom kuddarna och kommer flytta in i min soffa när jag flyttat till nya lgh:)

    Hoppas att ni får en bra vecka. KRAM

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥