lördag 19 februari 2011

Follow your dreams

dream

Hej raringarna!

Den här “tavlan” fick ta plats här hemma för ett tag sen! Bra att påminna sig själv att följa sina drömmar. Det är lätt att glömma bort det…

Fin är den också tycker jag!

dream2

Idag känns allt mycket bättre för vi har fått medicin till Hugo så att han (och därmed vi) sover bättre och klådan minskar lite i hans händer. Hoppas hoppas att det går över snart. Vi fick ställa in helgens planer eftersom vi inte vet om det är smittsamt och dessutom behövde ta det lugnt efter en vecka utan sömn. Så det känns bra. Vi skulle fått goa vänner på besök och imorgon stod kalas på schemat, men vi får helt enkelt skjuta på det.

Hugon2

Måste bara skicka världens största kram till bästa Åsa som bryr sig så om Hugo, läser om vad det kan vara, peppar, frågar varje doktor hon möter (ja hon träffar en del eftersom det är hennes kollegor) och ringer flera gånger om dagen för att se hur det är. Du är ju bara bäst!

Tänk vad jag är tacksam för alla omkring mig. Mamma & pappa som ställer upp så mycket och rara kollegor som bryr sig….på riktigt! Till och med fixar med krämer som kan hjälpa min lilla skrutt. Och ni andra vänner som är så goa. Herregud vad jag tycker om er alla!

Nu har vi precis käkat tacos här hemma och ikväll blir det vin-och-MELLO-kväll!

Hugon

Goaste lilla Hugo! Jag ska försöka att råda dig att alltid följa dina drömmar!

Önskar dig en FIN kväll!

♥♥♥

Kram Tessis

7 kommentarer:

  1. Den var jätte fin, lite optiker känsla. Den skulle gärna få flytta in här hemma.

    SvaraRadera
  2. Skönt att ni mår bättre och Hugo fått medicin. Han ser rätt så pigg ut på bilderna :)
    Ha en mysig kväll nu!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Nä men stackars lille Hugo, så hemskt med sådan klåda!!! Lider verkligen med er sötnos & förstår att det är jobbigt för er alla.
    Skönt med nära & kära som ställer upp!

    Mysig kväll
    kramar

    SvaraRadera
  4. Hej hej!

    Hur är det med Hugos händer?
    Hoppas det bätter & tackar så mycket för hälsningen :-)

    Kramar till er

    SvaraRadera
  5. Hej hej!
    Vilken fin tavla, så annorlunda! Får jag fråga var du köpt den?

    Jag har för övrigt fått så många fina tips härinne på er fina blogg! Kul!

    Ha en bra söndag! /Johanna

    SvaraRadera
  6. Hej,

    Jag skäms då jag är så dålig på att lämna en kommentar hos er trots att jag läser ofta=)

    Stackare som är sjuka:( Hoppas hoppas att ni blir friska snart.

    Många många kramar från Madeleine

    SvaraRadera
  7. Tack för alla söta kommentarer!

    Johanna, tavlan är köpt på butiken "CE inne ute" i Örebro.

    Kram Therese

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥