fredag 11 februari 2011

PUSS MAMMA!

puss

Puss mamma på vår 2-årsdag!

God morgon freeedag!

Tjohooo, snart är helgen här! Det blir kalasande hela helgen för vår lilla 2-åring! Självklart ska jag passa på att fira två år som mamma för det får man ju inte glömma bort! Eller hur?!

HugoMamma2

Visst är det tufft ibland men för det mesta alldeles alldeles underbart!

HugoMamma

Nu måste jag tyvärr pussa min lilla skrutt hej då för nu är det dags för jobb. Men ikväll kan vi bara mysa och förbereda kalas!

Önskar dig en FAB fredag!

♥♥♥

/Mamman

4 kommentarer:

  1. vilka fina bilder! klart att mamman oxå ska firas!! ha en mysig kalashelg nudå:-))


    Kramis s

    SvaraRadera
  2. Grattis till både mamma o son!!!
    Hoppas ni får en härlig helg med tårta och mååånga paket!
    kram/Smålands Cornelia

    SvaraRadera
  3. Hej och Välkommen in i min smyckesblogg, unika & handgjorda smycken gjorda av mig. Som garanterat ingen annan på stan har!
    Stora ringar, örhängen (nu även i äkta silver 925), personliga namnsmycken, Mamma-gravidsmycken, halsband mm. Kika gärna in , hoppas att du hittar något fint eller bara låt dig inspireras! :)

    / Charlotte EnelfindelMar

    SvaraRadera
  4. Vilken liten goding:) Stort grattis till er båda. Stor kram Anne

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥