söndag 29 maj 2011

Hemma igen!

Hugo&Simba

Heeeej raringar!

Katastrofal uppdatering från min sida, men pappan har varit i Indien och sällskapssjuk som jag är så har jag bort borta hela veckan. Hugo och jag har bara varit hemma hos katten då och då.

Simba&Hugo

De är rätt bra kompisar….tycker Hugo i alla fall :)

Men nu är allt i sin ordning. Pappan är hemma igen och gissa om det var en liten kille som blev överlycklig över det. Var så kul att se honom springa mot honom på tågstationen och hoppa upp i hans famn ♥.

Har haft en helt grym helg med en rolig fest på jobbet i fredags och idag har vi haft kalas hela dagen. Har nyss kommit hem från 90 minuter Body Combat också så denna söndag avslutades helt perfekt! Jag får sådan adrenalinkick efter ett bra pass så det känns som att jag skulle kunna springa ett maraton efter det (jag skulle nog inte ens orka hälften, men, men,,,,:)

Så det är en lycklig tjej som somnar ikväll laddad för en ny vecka!

Hoppas du också haft en skön helg!

♥♥♥

Kram Tess

1 kommentar:

  1. Vad roligt med ett litet inlägg när man som vanligt klickar in sig här. Förundras över hur stor Hugo har blivit:)

    Härligt med söndagsträning och jag tror då att du skulle fixa ett maraton. Själv är jag sugen på en tjejklassiker :)
    Kram Madeleine

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥