lördag 21 maj 2011

Ernst i trädgården

 

ernst

Hej alla!

Ernst har flyttat in min trädgård……nja bara hans kruka. Det är så gott med färska kryddor. Vi har även satt potatis och gallrat (ordentligt) jorgubbarna, hoppas att det blir några gubbar nu. Dom andra åren har vi haft massor.

olivträd2Även ett litet olivträd har kommit innanför grindarna. Fast jag tycker det är svårt att avgöra om det mår bra eller inte. Är det någon som har några bra tips?

Det är sååååå skönt att sommaren är på väg. Vi försöker spendera all ledig tid utomhus. Julia har idag fått sand i sin sandlåda, så nu blir det mycket grävande.

Imorse vaknade jag av att min lilla sockertopp sa mamma, det är dags att vakna nu!

Då börjar man verkligen dagen med ett leende.

Schalett mitt älskade barn

Imorgon hoppas jag att det blir ett hårt träningspass med Therese!

 

Kram Å

3 kommentarer:

  1. Härligt med Ernst i trädgården, jag skulle inte tacka neg till RIKTIGA Ernst, åhh vad han skulel kunna göra underverk hemma hos mig ;) Fint olivträd också, vet bara att de ska ha mycket vatten.

    Kram F

    SvaraRadera
  2. Så söt hon blev i sjaletten! Du fick på den till slut! ;)

    Kram Kristin

    SvaraRadera
  3. Ja, det var svårt några gånger men nu är det inga problem alls. Skulle gärna vilja ha fler.

    Kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥