onsdag 4 maj 2011

Detaljer från ett barnrum

1

Hello sweeties!

Ja, här kommer en massa bilder från ett barnrum…….och inte vilket barnrum som helst, utan från min älskade lilla 2-åriga Hugos rum!

2

Jag tycker att barnrumsinredning är så himla skoj! Det finns så mycket fint till de små kidsen.

3

Kaniner, troll, väskor, flyglar……ja, det rymmer mycket i ett rum när allt är så litet :)

4

Den fina riddarstolen fick Hugo i doppresent av Åsa.

5

Syns det att det är en liten killes rum? ;)

6

Hade tänkt att jag skulle lägga in ett par bilder om dagen och ha en barnrumsvecka, men nej, jag kunde inte hålla mig så det blev alla i detta inlägg.

Vad tycker ni? Gillar ni min Hugos rum?

♥♥♥

/Tess

10 kommentarer:

  1. Klockrent! Sååå fint!
    ALLT är fint därinne!

    Ha en bra dag! //Johanna

    SvaraRadera
  2. Superfint! Jag har två frågor; var har du köpt flygeln och tapeten någonstans?

    Min systerdotter älskar att spela på pianot hos mormor&morfar så en alldeles egen liten flygel skulle ju vara en perfekt present ;)

    Kram Mary

    SvaraRadera
  3. Vad SÖTA ni är!

    Tapeten är från Sandberg och finns bland annat att köpa här:
    http://www.designonline.se/Products/sek1/Trademark/Sandberg+Tapeter/4808/Kaspar+tapet

    Vi har tapetserat delar av rummet med den och vi är SÅ nöjda!

    Flygeln är underbar! Det är köpt på BR leksaker och var inte alls så dyr. Den är väldigt populär!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Såå himla fint Hugo har det!!!
    Vart kommer den fina hissgardinen ifrån?

    kram/Cornelia

    SvaraRadera
  5. Hissgardinen är köpt på Åhlens i Örebro!

    Kramar Therese

    SvaraRadera
  6. Suuperfint!

    Vart är den vita gitarren ifrån på bilden under?

    Mvh Magda

    SvaraRadera
  7. Gitarren är från Kalikå och är köpt på "Våra små" i Örebro.

    SvaraRadera
  8. Jättefint rum!
    Perfekt för en liten kille :)

    Kram, Anna

    SvaraRadera
  9. Jättefint!! Gillar stjärn-krokarna. Köpta var?

    Kram Karin

    SvaraRadera
  10. Tack ♥
    Vi har fått stjärnkrokarna i present så jag vet inte var de köpta, men har sett att de finns på "Våra Små" i Örebro.

    Kram Therese

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥