tisdag 3 maj 2011

hissgardin

Hej hej!

En fin hissgardin har kommit upp i Hugos rum….eller ja, det var några månader sedan men jag tror inte jag visat den här :)

Det syns inte så bra men den är blå- och vitrandig och passar bra på en liten killes rum!

Idag har jag haft en stressig dag på jobbet men eftermiddagen spenderades på slottet för ett par timmars CAD-info (sån´t jag jobbar med bland annat).

Känner mig supertrött idag så jag ska försöka slå mig ner i soffan en stund nu. Är riktigt dålig på att ta det lugnt och bara slappa, men nu kanske jag hinner någon timme innan det är sovdags.

Kika in imorgon om du vill se lite mer från Hugos rum!

Ha nu en skön kväll!

♥♥♥

Kram Therese

 

Förresten, Valborg var kanon med kalas, grillning och en hel del vin (när lillskrutten somnat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥