fredag 13 maj 2011

friday,13

Freeedag! Den 13:e….

Ja, hur har ni det denna fredag? Jag har bara haft en bra dag. Blogger verkar däremot inte ha en bra dag för jag har inte fått in bilder här, kommentarer har försvunnit spårlöst (sorry, inte vi som tagit bort) men nu skriver jag i alla fall några rader!

Har varit mycket på jobbet men det har varit en bra och effektiv dag. Hade dessutom en trevlig lunch ute med goa kollegor. De är värda så mycket för mig! Innan jag tog helg så blev det Body Pump, men jag tror jag fuskade lite idag :) Kunde ha lagt på mer vikter. Skärpning!

Såg ni Saade igår? Oj, jag var faktiskt riktigt nervös där på slutet. Imorgon blir det självklart ECS-kväll! Hade gärna sett att Danny stod där, men jag hejar såklart på duktiga Eric!

Hoppas på att kunna fota lite i helgen så att det blir lite bättre uppdatering här!

Hoppas att du har en FIN fredagskväll rara!

♥♥♥

Kram Thess

(Tack snälla farmorn & Pelle för att ni passat Hugo och hjälpt till så! ♥)

1 kommentar:

  1. Och du är värd massor för oss med fina kollega :-) Ha nu en mysig helg med männen i ditt liv. Kram Helena

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥