tisdag 14 juni 2011

Små små fötter

fossingar

Hej FINA bloggisar!

Bland det sötaste jag vet är små barnfossingar. De är ju helt underbara! Tänk vad de små fötterna har mycket framför sig. Undrar vad min lilla Hugo kommer att få uppleva i livet? Massor av KÄRLEK hoppas jag, för det ska i alla fall jag ge honom :)

Jag gick just in för att gosa lite med honom, men då hade han somnat i sin puff. Var tvungen att ta fram kameran. Så go! Helt utslagen efter att ha busat med sin farmor som varit på besök ett par dagar.

fosser

Han ligger nog och drömmer om pappan sin som är på andra sidan jorden just nu…..

Men SNART är han hemma igen och vi förväntar oss en massa fina presenter (Åsa också) ha, ha ;) Nej, då, kom bara hem så är vi glada!

För lite tid till bloggen just nu, men fullt upp med jobb, fester, träning, kids & sol men det är ju för härligt att det är SOMMAR! Jag försöker hinna njuta av det för OJ vad tiden springer iväg!

Ta vara på dagen!

♥♥♥

Kram Tessis

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga och vackra bilder! Njut av värme och trevligt sällskap hela sommaren lång! Kram!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder som sagt:))

    Hoppas allt är bra med er tjejer:)

    Stor kram!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥