torsdag 23 juni 2011

BLONDETTY Time

HUGON

Hej sweeties!

Här sitter min lilla Hugo på Åsas & Julias trappa och väntar på att de ska komma hem! Vi hade en så mysig dag ihop igår!

Myror i brallan

Kidsen sprang och sprang och de har så roligt tillsammans……precis som mammorna :)

springer

Gapar

Åsa fick rycka in när Hugo stupade och fick gräs i munnen.

kramen

Han tycker så mycket om henne och vill gärna kramas & pussas!

Kvällen ägnade jag ihop med mina härliga kollegor hemma hos Sarah som bor i ett helt fantastiskt hus. Synd att jag inte fotade något för de har dessutom inrett så grymt snyggt och har en trädgård som jag är avundsjuk på ;)

Idag har jag hunnit med allt möjligt fix inför midsommar och Hugo och jag har bakat midsommartårta!

Hugo bakar

Tänk att det är midsommarafton imorgon! Det ska bli SÅ roligt! Självklart firar BLONDETTYSARNA denna härliga dag tillsammans!

Hoppas att du får en FIN midsommar min vän!

♥♥♥

Kram Thess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥