torsdag 1 september 2011

Blogga eller inte?

Samling3

Crazy BLONDETTYS :)

Heeeej raringar!

Av olika anledningar är det tomt på blogginlägg från oss BLONDETTY-tjejer just nu. Tid och inspiration saknas nog…

Men snaaaart åker vi med våra små familjer på solsemester och vi hoppas att vi får ny energi även för bloggen!

Vi mår i alla fall väldigt bra även om livet snurrar på lite snabbt ibland. Vi har nog prioriterat familj, vänner, jobb & träning en tid nu, men vi vet ju att ni bloggisar ger oss så mycket positiv energi så peppa oss gärna med lite kommentarer ;)

tissen

Den här lilla älskade kissekatten både har och ger energi i massor! ♥

Men, ja, snart drar vi tjejer på oss bikinisarna och bara NJUTER av livet!

Sköt om er alla FINA!

♥♥♥

Kram

12 kommentarer:

  1. Klart ni ska fortsätta! Jag är inne varje dag och saknar era inlägg. Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Håller med - klart ni ska fortsätta blogga. Jag följer absolut med på er vardag och kikar in på era ur-gulliga ungars upptåg.
    Tycker ni har så glad och trivsam stämning på er blogg.
    Vi ses väl snart igen!!!!!
    Hej från Loo.

    SvaraRadera
  3. Jaaameeeen det är klart att ni snyggingar ska fortsätta! Jag satt precis och tänkte på er och att det var länge sedan jag var inne här hos er. Skäms på mig. Men nu när ni kommer tillbaka från er semester och är sååååå peppade att blogga igen så kommer jag så klart tillbaka igen :O).

    KRAM i massor

    SvaraRadera
  4. Hej.Skrev en kommentar förra veckan, men den syns inte längre. Men jag vill bara säga att såklart ni ska fortsätta och inne hos mig finns en liten uppskattning från mig till er för det ni visar på bloggen.
    Jag kommer absolut följa er i fortsättningen också för ni peppar väl varandra och fortsätter blogga girls!!!!
    Hej från Loo

    SvaraRadera
  5. TÄVLING!!
    Vinn ett par skitsnygga svarta boots! Allt du behöver göra står på bloggen, så kika in!
    MVH

    SvaraRadera
  6. Är ni kanske preggers igen och inte orkar blogga just därför :D. Då har ni ju en bra ursäkt men annars får ni ju ta och komma igen ju ;).
    Tittade in idag och hoppades ju på en liten uppdate från er snygga blondettysar.

    Hoppas att ni mår bra iallafall.

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Tack raringar för all uppskattning!

    Inredningsfrun: Hahaha, nej, vi har inte den ursäkten att komma med så nu får vi ta och rycka upp oss! ;)

    Kraaaamar från oss
    BLONDETTYSAR!

    SvaraRadera
  8. Jag håller med för jag ser också fram emot en uppryckning! :)

    SvaraRadera
  9. TÄVLING!

    Nu kör vi veckans blogg! Var med och tävla genom att kommentera ett valfritt inlägg på min blogg med "jag vill vara med i veckans blogg"

    (Ibland lottar jag fler än en vinnare)

    Lycka till!

    SvaraRadera
  10. Hej, Hoppas du har det fint. Jag vill bara tipsa dig som har barn, om att jag har flera fina tävlingar i min blogg just nu. Bland annat kan du vinna en resesäng, wigglekart och presentkort. Du finner dem i min meny. Varmt Välkommen in till mig :)

    SvaraRadera
  11. kikar in, såg din länk på familjeliv

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥