fredag 1 juli 2011

Just nu i mitt kök

sallad

Hej raringarna!

Som så många andra firar vi att helgen är här med grillning och jag står just nu och fixar lite god sallad!

Som jag längtar till semester nu! Börjar känna att jag behöver lite vila från jobbet en stund nu. Vet att andra BLONDETTY-halvan fick semester IDAG så jag är lite smått avundsjuk :) Men det är du verkligen värd, Åsa! ♥

bricka

Kolla här vilken fin BLONDETTY-bricka jag fick av Åsa när jag fyllde år! En massa annat fint fick jag också. Hon är världens raraste!

Nej, nu väntar maten på att bli fixad!

Ha nu en riktigt HÄRLIG helg och GRATTIS till er som gått på semester idag. NJUT!

♥♥♥

Kramar Tessis

1 kommentar:

  1. Der känns som om man kommer att grilla ihjäl sig snart men det är verkligen bland det bästa som finns med sommaren. Det blir grillat här ikväll också, trots att vädret dag inte är det bästa ;)

    Kram F

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥